01/6252-606
Velika Gorica

Usluge

Protetika

Pod zubnom protetikom se podrazumijeva nadomještanje izgubljenih zuba i mekanih dijelova usne šupljine vjestačkim protezama.

Pročitajte više

Ortodoncija

Ortodoncija je grana dentalne medicine koja se bavi funkcijom i estetikom zubi, čeljusti i lica.

Pročitajte više

Oralna kirurgija i implantologija

Oralna kirurgija obuhvaća sve oralne zahtjevne intervencije, kao što su vađenje umnjaka operacijom, operacije na korijenu zuba kao i vađenje oštećenih ili zaostalih korijenova zuba. Oralna kirugija se odnosi i na operacije desni kao i na rekonstrukciju usne šupljine.

Ukoliko umnjak ne može izrasti, i ukoliko napravi upalni proces u čeljusti, potrebno ga je izvaditi operacijom. Oralnom kirurgijom uklanjaju se i dijelovi korijenova, te ciste nastale uslijed različitih faktora.

Preventiva

Dječja stomatologija je stomatološka specijalnost koja je specifična zbog dobi pacijenta kojima se bavi. Najpoželjniji razlog posjeta djeteta stomatološkoj ordinaciji je onaj isključivo preventivne prirode. Procjenjuje se rizik djeteta za nastanak karijesa, ortodontske anomalije, te informira i motivira roditelje za usvajanje pravilnih preventivnih postupaka te brizi za zdravlje zuba kod kuće. Važno je upoznati roditelje s normalnim razvojem i nicanjem zuba, dajući im pritom upute za pravilnu prehranu i oralnu higijenu djeteta, uz planiranje dinamike budućih posjeta.

Restaurativa i estetika

Krajnji cilj konzervativne stomatologije su zdravi, lijepi i funkcionalni zubi. Konzervativna stomatologija je temelj stomatologije i bazira se na dijagnostici, prevenciji i liječenju karijesa.

Zubni karijes je infekcija uzrokovana postojećim bakterijama u usnoj šupljini i ostacima hrane. Hraneći se, bakterije konzumiraju hranu (saharoza), a kao rezultat tog procesa stvaraju kiseline koje smanjuju pH vrijednost zuba. Kiseline u takvim slučajevima oštećuju zubnu strukturu. Površinski se karijesi uklanjaju fluorom, dok se dublji liječe mehanički.Nakon uklanjanja karijesa zub se mora ispuniti odgovarajućim ispunom. Izrada ispuna, odnosno plombe, je minimalno invazivni stomatološki zahvat, kojim se nadoknađuju dijelovi zuba zahvaćeni karijesom, ili manji dijelovi zuba slomljeni traumom.

Endodoncija

Endodoncija podrazumijeva dijagnosticiranje i liječenje bolesti zubne pulpe. Kad se zubni karijes proširi do zubne pulpe nastaje upala živca koja je većinom jako bolna, iako se ne moraju javiti nikakvi bolovi. Terapijski zahvat se sastoji od uklanjanja kompletne zubne pulpe, te punjenja korijenskih kanala pastom i mekim gumastim materijalom. Nakon toga slijedi izrada ispuna ili, u slučaju nedostatka više od polovice zubne krune, postavljanje nadogradnje i krunice na zubu, budući da je taj zub sada oslabljen jer je izgubio „prehranu“ putem krvnih žila i nije više tako otporan na frakture.

Parodontologija

Periodontitis je upala zubnog mesa koja uništava meka tkiva i kost, koja podupiru Vaše zube. Može uzrokovati gubitak zubi i ostale ozbiljne probleme sa zdravljem. Postoji nekoliko načina za liječenje periodontitisa koji ovise o težini bolesti. Cilj liječenja je očistiti praznine u kojima su se nakupile bakterije i spriječiti daljnju štetu i razvoj bolesti.